

"Вікно в Європу". "5 канал" розповів про впровадження проекту.

Щоб кар`єра не стала єдиною дитиною в домі

Парламентська газета «Голос України» розповіла про виставку соціальної реклами, що пройшла у Києві в рамках конкурсу «Сім’я і робота – наша турбота». У статті йдеться про високий рівень виставкових робіт, спрямованих на розв’язання проблем гендерної рівності у питанні поєднання сімейних обов’язків (догляд за малими дітьми) та кар`єри, формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками, а також створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.
Не пропустіть дитинства свого чада!

Під таким заголовком вийшла стаття у газеті «Урядовий кур’єр», у ній учасники конкурсу соціальної реклами – діти і молодь – розповіли, якою вони бачать щасливу сім’ю.
"Своїми роботами хочу звернути увагу батьків на те, щоб, перебуваючи на роботі, пам’ятали, що їх чекають удома, - розповіла кореспонденту Ользі Прокопенко, - одна з учасниць конкурсу. Особливо це стосується чоловіків. Шановні, не пропустіть періоду дитинства своєї дитини, бо трапляється, що у батька робота, робота, робота… Участь в конкурсі — просто від душі. Хотілося б, щоб хтось з перехожих побачив мою роботу десь на вітрині магазину чи деінде і після цього прискорив ходу додому, бо там же на нього чекають".
УТР розповів про конкурс "Сімя і робота - наша турбота"

Більше статей...
- Тоніс розповів про виставку соціальної реклами, що відбулася в рамках конкурсу «Сім’я і робота – наша турбота»
- В КМДА підписали меморандум в рамках проекту "Знову до роботи"
- «Як поєднати батьківство та кар’єру?» – інтерв’ю із керівником проекту, що фінансується ЄС
- Телеканал РТС розповів сумчанам про співпрацю Департаменту з проектом «Знову до роботи…»
RSS Contact Us YouTube Facebook Twitter # Admin