showcase zmi

"Вікно в Європу". "5 канал" розповів про впровадження проекту.

zdr-5-06-2014«5 Канал» розповів про пілотне впровадження механізмів реінтеграції батьків до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною, яке здійснюється у рамках проекту «Знову до роботи…»

Детальніше...

Щоб кар`єра не стала єдиною дитиною в домі

Мальцева-1
Парламентська газета «Голос України» розповіла про виставку соціальної реклами, що пройшла у Києві в рамках конкурсу «Сім’я і робота – наша турбота». У статті йдеться про високий рівень виставкових робіт, спрямованих на розв’язання проблем гендерної рівності у питанні поєднання сімейних обов’язків (догляд за малими дітьми) та кар`єри, формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками, а також створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

Детальніше...

Не пропустіть дитинства свого чада!

Ільїна-1
Під таким заголовком вийшла стаття у газеті «Урядовий кур’єр», у ній учасники конкурсу соціальної реклами – діти і молодь – розповіли, якою вони бачать щасливу сім’ю.

"Своїми роботами хочу звернути увагу батьків на те, щоб, перебуваючи на роботі, пам’ятали, що їх чекають удома, - розповіла кореспонденту Ользі Прокопенко, - одна з учасниць конкурсу. Особливо це стосується чоловіків. Шановні, не пропустіть періоду дитинства своєї дитини, бо трапляється, що у батька робота, робота, робота… Участь в конкурсі — просто від душі. Хотілося б, щоб хтось з перехожих побачив мою роботу десь на вітрині магазину чи деінде і після цього прискорив ходу додому, бо там же на нього чекають".

Детальніше...

УТР розповів про конкурс "Сімя і робота - наша турбота"

utr-socreklЯк зазначила, відкриваючи виставку, президент Ліги соціальних працівників України (ЛСПУ) Світлана Толстоухова, молоді дизайнери через соціальний рекламний продукт показали не лише розуміння існуючих проблем у цій царині, а й запропонували інноваційні підходи до розв’язання проблем. «Наша виставка, – наголосила С.Толстоухова, – ще раз підтвердила, що українська молодь сповідує європейські цінності і вміє їх просувати зрозумілими для широкої громадськості засобами».

Детальніше...

Конкурс соціальної реклами

Ваша думка?

Анкета для батьків

Наші публікації на Фейсбук

Інфографіка

Актуально

Дослідження Проекту

Давайте знайомитись

Буклет про проект
Буклет про проект

Наші друзі

Університет, дружній до сім’ї
gurthorizontal285