YouTube Facebook Twitter

ЗВІТ про підготовку та проведення конкурсу соціальної реклами «Сім’я і робота – наша турбота», що відбувався в рамках проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки для догляду за дитиною».

В рамках проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів та батьків до професійного життя після відпустки по догляду за дитиною» 12 березня 2014 рокуу готелі «Редісон» відбулися підсумкові заходиконкурсу соціальної реклами «Сім’я і робота – наша турбота».
Організатори конкурсу – ВГО «Ліга соціальних працівників України» та Представництво ЄС в Україні – мали на меті через створення та подальше розповсюдження соціальної реклами показати важливість забезпечення гендерної рівності у питанні поєднання українцями сімейних обов’язків та кар`єри, а також формування цивілізованих взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками. Ще одним завданням конкурсу стало підвищення ролі соціальної реклами у розв’язанні соціальних проблем та залучення і стимулювання творчої молоді.

Молодими українськими рекламістами на конкурс було подано близько двохсот робіт у номінації друкована реклама, фотографія та відеоролик. Автори намагалися показати важливість розширення економічних можливостей, кар’єрного зростання та економічної незалежності жінок; поєднання професійної діяльності та сімейного життя; створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності; важливість гендерної рівності у суспільстві.

Переможцями конкурсу було визнано роботи «Кар’єра може стати єдиною дитиною в домі», автор – Анастасія Мальцева та «Гендерна нерівність у кар’єрному рості», автор – Оксана Ільїна.

Приз глядацьких симпатій отримала серія робіт «Працівник на роботі, батько вдома», автор – Ганна Затуловська.

Гості та відвідувачі виставки наголошували на її важливості з точки зору впровадження європейських цінностей, серед яких чи не найголовнішою є право людини на життя у світі без дискримінації за будь-якими ознаками. Координатор сектору охорони здоров’я та соціальної сфери Представництва Євросоюзу в УкраїніСергій Полюк, звертаючись до учасників виставки, наголосив: «Ваші прекрасні роботи сприятимуть просуванню цих європейських цінностей в Україні». Було також відзначено високий рівень професіоналізму учасників виставки, зокрема голова союзу рекламістів України Євген Ромат зазначив, що «наша рекламна галузь поповнюється гарними фахівцями та новими ідеями».

Для підготовки конкурсу було здійснено значну роботу. Розпочинаючи підготовку до Конкурсу, ВГО «Ліга соціальних працівників України» видала відповідний наказ. Було створено Оргкомітет конкурсу та розроблено низку документів, зокрема: Положення про Конкурс; План підготовки та проведення Конкурсу соціальної реклами; Кошторис Конкурсу; План проведення підсумкових заходів Конкурсу.

Проведено підготовчу роботу щодо залучення партнерів та підписано з кожним із них відповідні документи про співпрацю. Партнерами конкурсу стали: Міністерство соціальної політики України, МФО Верховної Ради України «Рівні можливості», Київський національний університет технологій та дизайну, ПАТ «Оболонь», Конфедерація роботодавців України та Український союз промисловців та підприємців.

Проведено переговори щодо формування журі Конкурсу. До його складу залучено представників рекламного бізнесу, науковців та педагогів профільних вищих навчальних закладів, соціальних працівників та громадськості.

Значну увагу було приділено розповсюдженню інформаційних матеріалів про конкурс та запрошень до участі у підготовці робіт до конкурсу. Зокрема таку інформацію отримали партнери проекту, профільні вищі навчальні заклади, рекламні агенції, засоби масової інформації, громадські організації, осередки ЛСПУ. Слід зазначити, що протягом підготовчого періоду у ЗМІ було розміщено понад 150 повідомлень про конкурс у друкованих та електронних ЗМІ.

З метою проведення підсумкових заходів, було укладено низку договорів про оренду приміщень, виставкового та електронного обладнання, підготовку та виготовлення банера, сертифікатів, дипломів.

Значну роботу було виконано щодо консультаційних заходів та контролю процесу збору робіт, реєстрації та систематизації робіт за номінаціями, а також попереднього відбору. На розгляд журі було надано 173 роботи, а до участі у виставці було допущено 130 робіт. Визначено переможців конкурсу.

Було здійснено оформлення конкурсних робіт та їх формування для експозиції. Для формування виставкової експозиції було залучено також 37 дитячих малюнків.

Для проведення підсумкових заходів було розроблено Програму.

За підсумками моніторингу висвітлення підсумкових заходів конкурсу було встановлено 26 інформаційних подач.

Підчас підсумкових заходів було здійснено відео та фотозйомку.

За підсумками конкурсу було створено друкований та електронний альбоми конкурсних робіт.

З творчими роботами, документами, відео та фотоматеріалами можна ознайомитися на сторінках сайту.

 

Актуально

Конкурс Кращий роботодавець

jour bn

Архів

Конкурс соціальної реклами

Дослідження Проекту

Наші публікації на Фейсбук

Інфографіка


Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/znovudoroboty/znovudoroboty.org.ua/modules/mod_flexi_customcode/tmpl/default.php on line 24

Strict Standards: Non-static method modFlexiCustomCode::parsePHPviaFile() should not be called statically in /var/www/znovudoroboty/znovudoroboty.org.ua/modules/mod_flexi_customcode/tmpl/default.php on line 54

Давайте знайомитись

Буклет про проект
Буклет про проект

Наші друзі

Університет, дружній до сім’ї
gurthorizontal285