showcase socad

Положення про Конкурс соціальної реклами

Мета Конкурсу:

Створення соціальної реклами на тему гармонізації професійної діяльності та сімейного життя, привернення уваги громадськості, держави та підприємницьких структур до розв’язання актуальної соціальної проблеми.
Місце проведення підсумкових заходів Конкурсу: ДП «Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український дім» (м. Київ, вул. Хрещатик, 2).

Засновники Конкурсу:

Всеукраїнська громадська організація «Ліга соціальних працівників України» (ЛСПУ);проект «Знову до роботи: реінтеграція матерів та батьків до професійного життя після відпустки для догляду за дитиною» («Знову до роботи…»). Конкурс проводиться за підтримки:Представництва Європейського Союзу в Україні  Партнери Конкурсу: Київський національний університет технологій та дизайнуМіністерство соціальної політики України.  

У разі долучення до співфінансування у проведенні Конкурсу інших організацій, вони отримають статус партнерів чи спонсорів.

Розподіл функцій, прав і обов’язків між партнерами визначається додатковими угодами між Засновником конкурсу та партнерами.

Оргкомітет Конкурсу.

Організаційний комітет створюється Виконавчою дирекцією ЛСПУ.

Голова оргкомітету конкурсу – президент ЛСПУ С. В. Толстоухова.

Основними завданнями оргкомітету є:

­       організація проведення конкурсу;

­       опрацювання надісланих матеріалів;

­       визначення, розгляд та підготовка пропозицій щодо призового фонду;

­       підготовка та проведення підсумкових заходів Конкурсу;

­       визначення кошторису на проведення Конкурсу.

Оргкомітет на договірних засадах може залучати сторонні організації та фізичних осіб для виконання окремих робіт.

Адреса Оргкомітету Конкурсу:

Україна, Київ
вул. Фролівська, б. 1/6, 04070
тел/факс.: (044) 238-65-20
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Мета Конкурсу:

Створення соціальної реклами (плакат, постер та короткий відеоролик) на тему гармонізації професійного і сімейного життя, привернення уваги громадськості, держави та підприємницьких структур до розв’язання актуальної соціальної проблеми.  

Завдання Конкурсу:

1. Через створення та подальше розповсюдження соціальної реклами показати важливість:

­       розширення економічних можливостей, кар’єрного зростання та економічної незалежності жінок;
­       поєднання професійної діяльності та сімейного життя;
­       важливість створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності;

2. Створення та подальше розповсюдження соціальної реклами з метою формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками.

3. Залучення і стимулювання творчої молоді до створення робіт, які відповідають меті Конкурсу.

4. Підвищення ролі соціальної реклами у вирішенні проблем батьків, які повертаються до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

5. Привернення уваги громадськості до проблем батьків, які повертаються до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

 
Номінації Конкурсу

Конкурс проводиться за такими номінаціями:

- оригінал-макети друкованої реклами (плакат, постер);
- фотографія;
- конкурс відеореклами (відеоролик).
 
Участь у Конкурсі

1. Учасником конкурсу може бути будь-який автор, що надає до Оргкомітету Конкурсу оригінал власного твору, крім членів журі, якщо його роботи відповідають правилам конкурсу.

2. Організатори конкурсу залишають за собою право не брати до участі у Конкурсі роботи, що не відповідають певному якісному та технічному рівню без пояснення причин.

3. Участь у творчій програмі Конкурсу є безкоштовною. Проїзд та проживання (крім запрошених Оргкомітетом гостей та наявності попередньої домовленості) учасників і гостей конкурсних заходів фінансується за рахунок учасників.

4. Для участі у Конкурсі заповнюється українською мовою типова реєстраційна форма заяви (додаток). Надана учасником заповнена форма автоматично означає згоду учасника дотримуватись усіх пунктів цього Положення.

5. Пересилання робіт на адресу Оргкомітету проводиться за рахунок відправника.

6. Заяви заповнюються учасниками та відсилаються за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Роботи без реєстраційної форми до участі у творчому конкурсі не допускаються.

8. Термін подання робіт – до 3 лютого 2014 р. Роботи, надіслані після вказаного терміну до участі у творчому конкурсі не допускаються.

9. Усі роботи, що надійшли до Оргкомітету Конкурсу, не рецензуються та учасникам не повертаються.

10. Учасник гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, надіслані до Оргкомітету (використовувані фото, іміджі, музику, художні образи тощо).

11. Організатори Конкурсу мають право використовувати роботи, що брали участь у Конкурсі в некомерційних цілях:

- розміщувати роботи на сайті проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки по догляду за дитиною»;
- надавати в роздрукованому або електронному вигляді роботи для їх оцінки журі конкурсу;
- використовувати роботи призерів у будь-яких друкованих та електронних ЗМІ для інформування громадськості про проведення конкурсу та його підсумки;
- використовувати роботи призерів в інших конкурсах та фестивалях, а також як соціальну рекламу, попередньо поінформувавши авторів робіт;
- використовувати роботи, що брали участь у Конкурсі, в інших некомерційних цілях.

12. Призери та володарі інших призів Конкурсу мають право використовувати призи та дипломи Конкурсу для реклами і популяризації власної творчості.

Журі Конкурсу

1. До складу журі Конкурсу входять голова оргкомітету Конкурсу, представник Представництва ЄС в Україні, представники державних установ, представники організаторів та спонсорів, представники громадських професійних організацій рекламістів, фахівці з питань реклами.

2. Загальне керівництво роботою журі здійснюється Головою журі.

3. Крім оцінювання творчого та професійного рівня робіт до компетенції журі входить зняття робіт з творчого конкурсу за невідповідність тематиці Конкурсу та низький професійний рівень виконання роботи.

4. Рішення журі конкурсу виносяться за підсумками голосування більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос Голови журі. Рішення журі, що оформлене протоколом, є остаточним.

Нагороди Конкурсу

1. У кожній номінації конкурсу визначаються призери, яким присуджуються перше, друге та третє місця. Роботи, що зайняли призові місця, нагороджуються дипломами Конкурсу та нагороджуються спеціальними призами.

2. Співорганізатори та спонсори Конкурсу можуть встановлювати власні призи.

Технічні вимоги до робіт, що беруть участь у Конкурсі

Роботи до подаються у двох варіантах:

1-й варіант – у високій якості для друку і демонстрації на екрані (до 5 МБ для друкованої реклами і до 500 МБ для відео). Формат для відео – AVI.
2-й – у зменшеному вигляді для розміщення на сайті (до 100 КБ для друкованої реклами і до 100 МБ для відео). Формат для відео – AVI.

Вимоги до робіт у номінації «фотографія» – формат PhotoShop, обсяг інформації в одному файлі – не менше 2 Мб і не більше 5 Мб.

Вимоги до подання робіт у номінації «відеореклама»:

рекламний відеоролик – хронометраж не більше 60 секунд;
1-й варіант – в оригінальній якості у форматі AVI не більше 500 МБ,
2-й – зменшений у форматі AVI не більше 100 МБ.

Формат відео матеріалу:

­       для HD 1280 x 720 25 кадрів/з progressive;
­       для SD 720х576 25 кадрів/ з progressive;

Формат стиснення (кодек) DIVx.

Заяву на участь у Конкурсі (форма додається нижче) слід подати до 3 лютого 2014 року
на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.






Додаток до Положення


ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у Конкурсі соціальної реклами

 

Учасник________________________________________________________________________
                                 Прізвище                                          Ім’я                                                         По-батькові

  _______________________________________________________________________________
                   Дата народження                           E-mail                                               Телефон (з кодом) 

Конкурсна робота_______________________________________________________________
                                                                        Назва роботи

_______________________________________________________________________________
                 Номінація (відповідно до Положення)                                             Рекламодавець

 

Додаткова інформація про учасника_______________________________________________
                                                                        Здобутки, нагороди, досягнення галузі реклами


“З правилами участі у Конкурсі та з усіма пунктами його Положення згодний (згодна)”

                                                    Підпис (и) _______________________________________________

 
Дата заповнення заяви “____” __________________ 201__ р.


Увага! Роботи приймаються тільки разом із заявами до 3 лютого 2014 р. (включно).

Кожна робота оформлюється окремою заявою.


Конкурс соціальної реклами

Ваша думка?

Анкета для батьків

Наші публікації на Фейсбук

Актуально

Дослідження Проекту

Давайте знайомитись

Буклет про проект
Буклет про проект

Наші друзі

Університет, дружній до сім’ї
gurthorizontal285