YouTube Facebook Twitter

showcase journalists

Умови Конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються журналісти, матеріали яких розміщені в національних, регіональних та місцевих засобах масової інформації (газети, журнали, Інтернет-ЗМІ, радіо, телебачення) протягом 2013-2015 років.

Конкурс проводиться за номінаціями:

  • ­   кращий матеріал у загальнонаціональних засобах масової інформації;
  • ­   кращий матеріал у регіональних засобах масової інформації;
  • ­   кращий матеріал у місцевих засобах масової інформації.

Матеріали подаються разом із заявкою  (форма заявки додається). На кожен матеріал подається окрема заявка.

Учасники, чиї роботи розміщено у друкованих ЗМІ чи Інтернет-ЗМІ, надають публікації у вигляді чіткої ксерокопії статті із зазначенням дати і номеру видання, та/або посилання на постійну електронну адресу сторінки, де розміщено кожен із конкурсних матеріалів. Учасники, чиї роботи розміщено на телебаченні чи радіо надають радіопрограми (сюжети), записані у форматі AVI, DivX, Xvid, mp4, flv – для відео, та mp3, wma – для аудіо, або посилання на постійну електронну адресу сторінки, де розміщено кожен із конкурсних матеріалів.

Матеріали з позначкою «на конкурс» надсилати на адресу: вул. Фролівська, 1/6,
 м. Київ, 04070 або на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Телефон для довідок:  .

Матеріали на конкурс приймаються до 30 квітня 2015 року включно. Остаточною датою поштових відправлень матеріалів на конкурс є 30 квітня 2015 року за поштовим штемпелем.

Матеріали, надіслані з порушенням зазначених термінів, не розглядатимуться.

Інформація про проведення конкурсу розміщена на сайті проекту «Знову до роботи…» znovudoroboty.org.ua.

 

Оцінювання конкурсних матеріалів

Журі конкурсу здійснює оцінювання конкурсних робіт з урахуванням таких критеріїв:

  • ­   аргументованість викладу і глибина розкриття теми (1 – 3 бали);
  • ­   використання статистичних даних і аналітичних матеріалів (1 – 2 бали);
  • ­   виразність, точність і зрозумілість мови викладу (1 – 2 бали);
  • ­   креативність і нестандартність підходів до створення матеріалів (1 – 3 бали);
  • ­   кількісна аудиторія ЗМІ (1 – 3 бали);
  • ­   кількість поданих матеріалів, що відповідають умовам конкурсу (кожна робота – 1 бал).

Переможці конкурсу визначаються рішенням журі у кожній номінації (перше, друге та третє місця) та нагороджуються дипломами, грошовою винагородою у вигляді безповоротної фінансової допомоги.

Спонсори та партнери проекту мають право встановлювати власні призи для учасників конкурсу.

Матеріали, надіслані на конкурс, авторам не повертаються. Матеріали, надіслані на конкурс, не можуть використовуватися організаторами конкурсу без згоди їх авторів.

Більше про Конкурс Ви можете дізнатися у наступних файлах:

Щоб зберегти файл, натисніть на назві файлу правою кнопкою миші та оберіть пункт "Зберегти як..."

1) Положення
2) Заявка

Актуально

Конкурс Кращий роботодавець

jour bn

Архів

Конкурс соціальної реклами

Дослідження Проекту

Наші публікації на Фейсбук