Висловлювання про Конкурс

Світлана Толстоухова, президент ВГО «Ліга соціальних працівників України»:
«Молоді дизайнери через соціальний рекламний продукт показали не лише розуміння проблем у цій сфері, а й запропонували інноваційні підходи до розв’язання проблем. Наша виставка ще раз підтвердила, що українська молодь сповідує європейські цінності і вміє їх донести зрозумілими для широкої громадськості засобами. Хочу наголосити, що цей конкурс і весь проект «Знову до роботи…» були б неможливими без підтримки Європейського Союзу».
Сергій Полюк, координатор сектору охорони здоров’я та соціальної сфери Представництва Євросоюзу в Україні:
«Мені приємно вітати учасників виставки – талановитих молодих українських дизайнерів. Європейський Союз рішуче підтримує народ України в його прагненні до європейських цінностей, серед яких чи не найголовнішою є право людини на життя у світі без дискримінації за будь-якими ознаками. Ваші чудові роботи сприятимуть просуванню цих європейських цінностей в Україні».
Євген Ромат, голова союзу рекламістів України:
«Хочу відзначити високий рівень професіоналізму робіт насамперед у номінації друкованої реклами. Мені приємно бачити, що наша рекламна галузь поповнюється гарними фахівцями та новими ідеями».
Віктор Каплун, проректор Київського національного університету технологій та дизайну:
«Причина участі університету в конкурсі соціальної реклами є досить прагматичною – ми таким чином даємо студентам можливість втілити на практиці набуті знання, випробувати свої сили в умовах майбутньої роботи та розпочати утвердження себе як дизайнера у професійних колах. Не менш важливо й те, аби на практиці студенти розуміли важливість створення належних соціальних умов для працівників».
Валентина Проскурніна, керівник проекту «Знову до роботи…»:
«Використання рекламно-інформаційних заходів є одним з важливих елементів конструювання повноцінного суспільства. Від початку проекту ми намагаємося за допомогою засобів масової комунікації донести до суспільства необхідність забезпечення гендерної рівності у питанні поєднання українцями сімейних обов’язків та кар’єри, а також формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками».

Студенти про свою участь у конкурсі

Ольга Шаповал, робота «Барбі»:
«Важливо, щоб робота була до душі. Особисто я, як дизайнер, отримую велике задоволення від процесу вирішення поставленого завдання в роботі. Немає нічого важчого і водночас цікавішого, ніж соціальний плакат. Тим паче, тематика конкурсу є близькою мені, адже я – дівчина, і в майбутньому, можливо, зіткнуся з подібною ситуацією не лише на плакаті. В своїй роботі я висвітлила саме проблему гендерної нерівності у догляді за дитиною. Мої образи – ідеальна родина і, хоч і дитяча та наївна, але справедливість. Нам потрібні зміни».
Гаркіна Аріна, робота «Турбота країни – щастя в родині»:
«За основу свого плакату, я взяла тему “Створення державою умов для догляду за дітьми”. Ці умови і цю турботу я хотіла передати через український символ добробуту та щастя – ляльку-мотанку. Така лялька ще з давніх часів була оберегом для українських сімей. І в моєму розумінні, для наших родин турбота країни має бути своєрідним оберегом та символом щастя».
Федорова Юлія, робота «Рівність»:
Соціальний плакат – не лише цікава картинка, а й потужний інструмент. Гендерна рівність є однією з цілей, якої потрібно досягти. Мене дуже цікавить ця тема, і я вважаю, що створений мною плакат буде звертати на себе увагу. У своїй роботі намагалася бути лаконічною. Я взяла слово “Рівність” і замінила літери “і” на жіночу та чоловічу фігурки. При цьому слово можна легко прочитати. Якщо прибрати одну з фігурок, то слово втратить свій сенс. Цим я провела паралель з реальним життям».
Мальцева Анастасія, робота «Кар’єра може стати єдиною дитиною в домі»:
«Конкурс “Сім’я і робота – наша турбота” спрямований на розв’язання проблем гендерної рівності у питанні поєднання українцями сімейних обов’язків та кар’єри. За допомогою своїх рекламних плакатів я намагаюсь наголосити на тому, що молоді люди часто у гонитві за матеріальним забувають про дійсно важливе – дітей. Я вважаю, що в кожній сім'ї мають бути діти, адже тільки тоді родину можна назвати щасливою».
Задорожня Юлія, робота «Не забувай, заради кого ти працюєш»:
«Cоціальні проблеми є досить близькими для мене, у соціальній сфері я починала з волонтерства, з 14 років допомагала адаптуватися у суспільстві дітям та молоді з функціональними вадами. Зараз у вільний від навчання час вчу з діток малювати у творчій студій для дітей та молоді з фізичними обмеженнями. Саме ці дітки і надихнули на розкриття теми. Під час занять були зроблені світлини, які я використала для плакату. Нерідко люди, які мають дітей і працюють, на перше місце ставлять заробіток, роботу, фінанси, часто затримуються на роботі, а дітей залишають без уваги, якої вони так потребують. Основна думка плакату – розподіляти правильно час на роботу та сім’ю і не забувати, заради кого ми працюємо».