Про Конкурс

Конкурс соціальної реклами «Сім’я і робота – наша турбота» був проведений у рамках проекту «Знову до роботи…».

Молоді українські рекламісти подали понад двісті робіт у номінаціях друкована реклама, фотографія та відеоролик. Автори намагалися показати важливість розширення економічних можливостей, кар’єрного зростання та економічної незалежності жінок; поєднання професійної діяльності та сімейного життя; створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності; важливість гендерної рівності у суспільстві.

Переможцями конкурсу було визнано роботи:
«Кар’єра може стати єдиною дитиною в домі» (автор – Анастасія Мальцева)
«Гендерна нерівність у кар’єрному рості» (автор – Оксана Ільїна).
Приз глядацьких симпатій отримала серія робіт «Працівник на роботі, батько вдома» (автор – Ганна Затуловська).

Мета Конкурсу:

створення соціальної реклами (плакат, постер, фотографія, малюнок та короткий відеоролик) на тему гармонізації професійного і сімейного життя, привернення уваги громадськості, держави та підприємницьких структур до розв’язання актуальної соціальної проблеми.

Завдання Конкурсу:

  1. Через створення та подальше розповсюдження соціальної реклами показати важливість:
    • розширення економічних можливостей, кар’єрного зростання та економічної незалежності жінок;
    • поєднання професійної діяльності та сімейного життя;
    • важливість створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності;
  2. Створення та подальше розповсюдження соціальної реклами з метою формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов’язками.
  3. Залучення і стимулювання творчої молоді до створення робіт, які відповідають меті Конкурсу.
  4. Підвищення ролі соціальної реклами у вирішенні проблем батьків, які повертаються до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.
  5. Привернення уваги громадськості до проблем батьків, які повертаються до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною.

Номінації Конкурсу

Конкурс проводиться за такими номінаціями:

  • оригінал-макети друкованої реклами (плакат, постер);
  • фотографія/малюнок;
  • конкурс відеореклами (відеоролик).

Партнери Конкурсу


Міністерство соціальної політики України

МФО Верховної Ради України «Рівні можливості»

Київський національний університет технологій та дизайну

ПАТ «Оболонь»

Конфедерація роботодавців України

Український союз промисловців та підприємців

Склад журі Конкурсу соціальної реклами «Сім’я і робота наша турбота»

  • ТОЛСТОУХОВА Світлана Валентинівна, ВГО «Ліга соціальних працівників України», президент
  • ПОЛЮК Сергій Павлович, Представництво ЄС в Україні, координатор секторів Охорони здоров’я та соціального захисту
  • РОМАТ Євген Вікторович, Спілка рекламістів України, голова
  • КОНДРАТЮК Олена Костянтинівна, народний депутат України
  • ГОСТЄВА Наталія Вікторівна, Конфедерація роботодавців України
  • ШЕЛІХОВА Ірина Вікторівна, Директор Департаменту інформаційної політики та громадсько-політичних питань Українського союзу підприємців та промисловців
  • КУГАЙ Тетяна Анатоліївна, Київський національний університет технологій та дизайну, викладач
  • МАЗНІЧЕНКО Оксана Володимирівна, Київський національний університет технологій та дизайну, викладач
  • АФТАНДІЛЯНЦ Вадим Євгенович, Київський національний університет технологій та дизайну, начальник відділу маркетингових комунікацій
  • СТЕЦЕНКО Людмила Миколаївна, ЗАТ «Оболонь», PR-менеджер
  • ПРОСКУРНІНА Валентина Олексіївна, проект «Знову до роботи…», керівник проекту
  • ТИМОЧКО Степан Теодозійович, проект «Знову до роботи…», PR-спеціаліст
  • ЯКОВЛЄВА Ольга Вікторівна, проект «Знову до роботи…», IT-асистент